Новите чаши на заведенията на McDonald’s в Япония предизвикаха бурни коментари между потребителите в Twitter. Наблюдателни посетители са забелязали, че под определен ъгъл върху чашите може да се видят особено деликатни сцени.
Новите разхладителни напитки, предлагани във веригата за бързо хранене в Япония под името McFizz, са пенливи и с весели цветове. Има различни видове – Lemon Ginger, Blue Hawaii и Blood Orange.
Рекламният отдел явно е решил, че те са добро допълнение към романтичните летни нощи и е одобрил напитките да бъдат сервирани в чаши с изобразени момче или момиче.
Когато чашите се изпразнят и се сложат една в друга, в зависимост от дизайна, двамата (момчето и момичето на картинката) „се целуват“ или по бузата, или по устните.
Някои от консуматорите на McFizz обаче бързо установили, че зад тези картинки е скрито много повече от невинна целувка. В зависимост от това, накъде са обърнати чашите или ако са поставени една зад друга, фигурите върху тях вече заемат съвършено различни интимни пози.
Потребителите в Twitter е забавляват изключително много с откритието, че върху чашите за напитки на практика е проектирана истинска Кама Сутра. Всеки ден се публикуват снимки, изобразяващи еротичните „игри“ на фигурите от McFizz.
От компанията все още не са коментирали постовете в Twitter. Но въпреки че лятната любовна приказка върху чашите стана по-гореща, отколкото вероятно е била замислена, от веригата не дават вид, че имат намерение да ги изтеглят от пазара.
В момента тези чаши са превърнати в култ и вероятно ще започнат да ги колекционират, което ги превръща в перфектната реклама.
© След 5 е твоето място за всичко, което обичаш! Кино, музика, пътешествия, хоби, забавление, вкусна храна… Вдъхновение, което превръща свободното време в незабравимо преживяване! Защото истинският живот започва © След 5!