Александър Везенков търси следващата баскетболна звезда на България

В София стартира нов баскетболен проект, който ще се стреми да изгради следващите звезди на България. Sofia Eagles е част от новата стратегия на българска логистична компания. 

„Основаната ни цел епопуляризиране на баскетбола в България сред най-малките, ангажиране на повече спортуващи деца и разбира се изграждане на следващите звезди в този спорт. Ние сме вярваме, че всяка една успешна компания в България, трябва да е активно ангажирана с локалната си общност. Изключително сме щастливи, че най-голямата ни звезда в момента, Александър Везенков застана зад проекта и имаме неговата подкрепа на всяко едно ниво“, споделя Николай Рашков, оперативен директор на компанията.

Структурата на клуба е изградена по модел на водещи отбори в Европа, като иновативната програма за работа с подрастващи е хибриден модел на две от най-добрите школи на континента. Екипът е воден от треньори със значителен опит в работата с млади играчи, възпитаници на програмата FIBA Europe Coaching Certificate (FECC).

Александър Везенков търси следващата баскетболна звезда на България

Отборът разполага с 6 закрити мултифункционални игрища, разположени в две спортни бази. Всяко игрище е с по 6 коша и настилка с най-висок международен стандарт за качество.

„Нашата мисия е цялостна подготовка на младите играчи, която да даде възможност за максимално развитие на индивидуалните качества на всеки. Целта ни е следващите няколко години Sofia Eagles да селектира и развие играчи от България, които да станат част от националните селекции при подрастващите, както и най-силните баскетболни първенства“, споделя Христо Ценов, Спортен Директор на проекта.

Volkswagen, като един от най-обичаните и разпознаваеми в България автомобилни брандове и дългогодишен бизнес партньор на компанията, припозна мисията и целите ни и подкрепи в начинанието.

„Ние във Volkswagen вярваме, че няма смисъл от успеха и не сме истински големи, ако не оказваме ползотворна промяна на средата и на обществото ни. Щастливи сме, че споделяме еднакви ценности с хората и компаниите, с които работим и можем заедно да реализираме стойностни проекти. Привилегия и отговорност за Volkswagen е да подкрепи кауза, която насърчава спорта при децата от най-ранна възраст“, заяви бранд мениджърът на Volkswagen за България Нестор Несторов. 

Освен че в последните години Volkswagen се движи уверено по пътя way to ZERO, като се стреми да елиминира въглеродния отпечатък върху планетата, марката се фокусира върху потребителите си, техните различни и уникални нужди, което е видимо от продуктовата им гама, както и онова, което ги прави истински хора – емоциите. 

„Децата трябва да бъдат насърчавани и вдъхновявани, за да пораснат уверени в себе си, но и да разбират силата на отбора и дисциплината. Вярваме, че отборен спорт като баскетбола може да им даде това“, допълват още от Volkswagen.

Виктор Любомиров

Виктор е микробиолог и космополитна личност с интереси в коренно противоположни области – от архитектура до екология, от Древен Египет до умните градове на бъдещето, от самолетни катастрофи до медицина, от музика до компютърно програмиране…


Коментирай

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *