„Нова смела творческа идентичност, част от стратегическо препозициониране за ускоряване на растежа на марката и привличане на нови аудитории“.
Това казват от Aston Martin по повод новото лого, което идва и с нов слоган – „Intensity. Driven.“
За своята 109-годишна история марката е сменяла емблемата си едва осем пъти, последно през 2003.
Най-новото лого е дело на известния британски арт директор и графичен дизайнер Питър Савил, а физическата изработка е осъществена в бижутерийното ателие Vaughtons в Бирмингам, като процесът може да проследите в кратко видео.
Първата публична поява на обновения символ беше върху болидите на Aston Martin Aramco Cognizant F1 този уикенд.
Колите обаче се състезават и с оригиналното първо лого на марката, за да отбележат 100 години от първото Grand Prix участие на Aston Martin, което датира от 1922 г.
DizzyRiders.bg е медия и общност за всички, които споделят емоцията от движението с различни превозни средства. За нас Движението е в кръвта ни.