Защо Tesla промени рекламата на Model 3 в Южна Корея?


Производителят на електромобили Tesla беше принуден да промени реклама в Южна Корея за обхвата на Model 3, след като местният регулатор атакува компанията, че е превишила възможностите на батериите на колата, предаде БТА, като цитира Ройтерс.

Така вместо описанието, че Model 3 може да изминава „повече от“ 528 километра с едно зареждане, в рекламата вече ще пише, че колата може да изминава „максимум“ 528 километра, посочват местни медии.

Според анализатори при студено време повечето електромобили могат да изминат по-малко километри, отколкото е записано в описанията им. В американския уебсайт за Model 3 се казва, че колата може да „отиде навсякъде в обсег от 528 километра с едно зареждане“.

Тихомир Милков

Икономист по образование и журналист по призвание. Фен на мощните мотори и бързите коли. Работил е в някои от най-големите електронни медии у нас. Слуша рок и не крие, че сред любимите му банди са The Struts, Sonic Youth и Soundgarden.


Няма коментари

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *