Животът е кратък: как коронавирусът помогна на Rolls-Royce?

През 2021 г., когато случаите на коронавирус в световен мащаб ескалираха, Rolls-Royce Motor Cars регистрира най-високите годишни продажби в 117-годишната си история, продавайки 5586 автомобила, съобщи „The Guardian”.

„Ковид-19 подтикна заможните шофьори да купуват повече автомобили Rolls-Royce, защото пандемията ги накара да осъзнаят, че животът е кратък“, обявиха от компанията производител на луксозни автомобили.

Главният изпълнителен директор на Rolls-Royce Motor Cars – Торстен Мюлер-Йотвьош, заяви, че пандемията е накарала клиентите, чиято средна възраст е 43 години, да реагират на напомнянето, че са смъртни, като харчат за луксозни автомобили.

„Много станаха свидетели на това как хора от тяхната общност умират от Ковид и това ги накара да се замислят, че животът може да е кратък и е по-добре да живееш сега, отколкото да отлагаш за по-късно“, каза Мюлер-Йотвьош.

Тихомир Милков

Икономист по образование и журналист по призвание. Фен на мощните мотори и бързите коли. Работил е в някои от най-големите електронни медии у нас. Слуша рок и не крие, че сред любимите му банди са The Struts, Sonic Youth и Soundgarden.


Коментирай

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *